Your Supplement Store

Heb je een vraag?

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over onze producten, het bestelproces, of iets anders? Hieronder hebben we de meest voorkomende vragen van onze klanten verzameld en beantwoord. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder.

Bestellen en Bezorgen

Ontdek hoe je eenvoudig producten kunt bestellen en wat de verwachte levertijden zijn.

Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig en snel:

  1. Blader door onze webshop en voeg de gewenste producten toe aan jouw winkelwagen.
  2. Wanneer je klaar bent, klik je op ‘Winkelwagen’ en vervolgens op ‘Doorgaan naar afrekenen’.
  3. Vul je gegevens in en kies je gewenste betaalmethode.
  4. Controleer jouw bestelling en klik op ‘Bestelling plaatsen’ om af te ronden.
  5. Je ontvangt een bevestigingse-mail met de details van jouw bestelling.

Je kunt betalen met iDEAL, Klarna, PayPal en creditcard.

Na het plaatsen van je bestelling verzenden we deze binnen 1-3 werkdagen. De levering gaat via PostNL en meestal ontvang je het pakket de volgende werkdag tussen 9:00 en 18:00. Je krijgt een verzendbewijs, maar het exacte aflevermoment kunnen we niet garanderen.

Als je adres verkeerd is, neem dan direct contact met ons op. We proberen de bestelling nog voor je te wijzigen.

Wij doen zorgvuldig ons best je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Het lukt ons niet altijd om dit na te komen; soms zijn producten niet voorradig, en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om welke reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

  • € 2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • € 5,95 voor bestellingen onder de € 75,-
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Post.nl. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 09:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Retourneren en Terugbetalingen

Lees hoe je producten kunt retourneren en wat ons terugbetalingsbeleid is.

Binnen 14 dagen terugsturen
Binnen 14 dagen na ontvangst retour je geld terug
Gemakkelijk en transparant retourbeleid

Voorwaarden retouren:

Retour sturen van onbeschadigde artikelen

U kunt een bestelling of enkele producten bij ons retourneren, u dient dit binnen 14 dagen na ontvangst kenbaar te maken bij ons. U heeft dan nog eens 14 dagen om het retour te sturen.

Op maat gemaakte of gebruikte (tweedehands) artikelen kunnen niet retour gestuurd worden.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Your Supplement Store niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom bij retourzendingen altijd om een track & trace nummer en bewaar deze goed.

Voor artikelen die op de juiste wijze geretourneerd zijn komt de betalingsverplichting te vervallen of wordt het door u betaalde bedrag teruggestort op uw rekening.

De verzendkosten voor retourzendingen zijn voor uw eigen rekening tenzij ander is overeengekomen.

Retourneren van verkeerde of beschadigde zending.

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd artikel ontvangt. Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, dan verzoeken wij u vriendelijk om direct na ontvangst, maar uiterlijk binnen 14 dagen contact met ons op te nemen.

De verzendkosten voor het retourneren van beschadigde of verkeerd geleverde artikelen zijn voor rekening van Your Supplement Store en neemt u contact met ons op voor een pakketzegel.

Retourzegel bij verkeerde of beschadigde zending.

Wanneer u de retourzending vanuit Nederland verstuurt en deze past niet door de brievenbus, dan kunt u het pakket afgeven op een agentschap van TNT Post. Wel dient u op het pakket een zegel te plakken, deze ontvangt u van ons en is tevens het bewijs dat de retour is goedgekeurd.

Terugbetaling

Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Bij het retourneren van onbeschadigde artikelen ontvangt u geen vervangend exemplaar. Wij betalen het door u betaalde bedrag terug of uw betalingsverplichting komt te vervallen als u nog niet heeft betaald. Heeft u buiten uw schuld een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen sturen wij u per omgaande een vervangend artikel. Als u aangeeft dat u geen vervangend artikel wenst, betalen wij het door u betaalde bedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening en komt uw betalingsverplichting te vervallen.

Retour buiten de voorwaarden

Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder factuur of pakbon terugstuurt, dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Ook kunnen wij in dat geval besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. Neemt u in geval van twijfel contact op met onze klantenservice.

Let op : Op maat gemaakte, en gebruikte (tweedehands) artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd!

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: [email protected]

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Account en Ondersteuning

Leer hoe je een account aanmaakt en hoe je onze klantenservice kunt bereiken voor verdere ondersteuning.

Het aanmaken van een account is simpel:

  1. Klik op ‘Account’ of ‘Inloggen/Registreren’ bovenaan de pagina.
  2. Kies voor ‘Registreren’ en vul de gevraagde gegevens in zoals je e-mailadres en een wachtwoord.
  3. Klik op ‘Registreren’ om jouw account aan te maken.
  4. Soms ontvang je een bevestigingse-mail met een link om jouw registratie te bevestigen. Klik op deze link om jouw account te activeren.

Contacteer onze klantenservice in de winkel aan Ketelboetershoek 5, 7328 JE Apeldoorn, bel ons op +31 (0)55 533 9174, of mail naar [email protected]. We zijn beschikbaar ma-vr: 9.00-20.00 en za-zo: 9.00-16.00.

Selecteer de velden die moeten worden weergegeven. Andere worden verborgen. Sleep om de volgorde te wijzigen.
  • Afbeelding
  • SKU
  • Beoordeling
  • Prijs
  • Voorraad
  • Beschikbaarheid
  • Toevoegen aan winkelwagen
  • Beschrijving
  • Extra beschrijving
  • Gewicht
  • Afmetingen
  • Aanvullende informatie
Klik buiten om de vergelijkingsbalk te verbergen
Vergelijk
Winkelwagen Sluiten